خانه / سوئیت ، آپارتمان ، ویلا و باغ در بانه / اقامت و اسکان مسافرین در بانه

اقامت و اسکان مسافرین در بانه

3.1/5 - (8 امتیاز)

اسکان در بانه

همانطور که قبلا در مطالب قبلی همین سایت خدمتتان عرض شد میدانیم که اکثر مسافرین و هموطنان عزیزی که برای سفر به بانه می آیند برای خرید و استفاده از قیمت های به صرفه و خوب و بدون واسطه بانه به این شهر سفر میکنند
که توصیه ما به همه عزیزانی که به بانه سفر میکنند این است که برای اسکان در بانه  و اقامت در این شهر با ما تماس بگیرند تا با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در این شهر ساکن شده اسکان یافته و از سفر خود لذت ببرند.

اسکان در شهر تجاری بانه

بانه بازار های بزرگی دارد که برای اسکان در بانه و اسکان فرهنگیان عزیز با ما تماس بگیرد بازار بزرگ آفتاب درخشان در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۰۰۰۰ هزار متر مربع احداث گردیده است.این مجموعه متشکل از سه طبقه تجاری و ۵ طبقه پارکینگ بوده که تریکیبی از جدیدترین هنر طراحی و معماری و مصالح روز دنیا می باشد. بخش تجاری شامل ۱۲۷ واحد تجاری در ۳ طبقه به تفکیک ۱ طبقه لوازم خانگی و ۲ طبقه پواشک و پارکینگ دارای ظریفیت ۵۰۰ خودرو بوده که در تمامی ایام سال آماده سرویس دهی به مسافرین و گردشگران محترم می باشد. و ما نیز در خدمت شما هستیم برای اسکانتان در شهر بانه و لذت سفری راحت و خریدی ارزان.

واحدهای مسکونی جهت اسکان در بانه و اقامت مسافرین عزیز در بانه تدارک دیده شده ایند و نیز واحد های تجاری این مجمتع مجموعه ای از مارکهای اصلی و صاحب نام دنیا بوده که به همین دلیل اصالت و کیفیت تمامی کالاهای عرضه شده در آن توسط مدیریت تضمین می گردد.
فروش در این مجموعه بصورت عمده فروشی و تک فروشی بوده و همزمان خریداران و گردشگران عزیز میتوانند علاوه بر لذت یک خرید خوب در قرعه کشی جشنواره ویژه تابستانه شانس برنده شدن لوازم خانگی بصورت روزانه و یا یک خودرو پژو ۲۰۶ را در پایان جشنواره امتحان کنند. برای دیدن بازار بزرگ آفتاب به بلوار ورزش روبروی ورزشگاه تختی مراجعه کنید. و برای اسکان مسافرین در سوئیت و آپارتمان های مبله در بانه با ما تماس بگیرید.

اسکان در بانه
اسکان در بانه

درباره ی سوئیت ، آپارتمان مبله

همچنین ببینید

اجاره آپارتمان مبله در بانه

اجاره آپارتمان مبله در بانه

اجاره آپارتمان مبله در بانه برای اجاره آپارتمان مبله در بانه و همچنین رزرو آپارتمان …

دیدگاهتان را بنویسید