خانه / اسکان مسافرین در بانه

اسکان مسافرین در بانه

اسکان مسافرین در بانه

همانطور که قبلا در مطالب پیشین خدمتتان عرض شد به تازگی شهر بانه مسافرین بسیاری را به خاطر ارزان بودن اجناسش و تجاری شدن شهرش به خود اختصاص داده است که مسافرین محترمی که قصد اقامت در شهر بانه را دارند برای این اسکان راه های زیادی پیش روی ایشان قرار دارد.

از جمله اینکه میتوانند در هتل های لوکس و پرهزینه در بانه اسکان یابند که این هتل ها بیشتر برای تاجرانی که اجناس عمده خریداری میکنند به کار می آید. و برای طبقه متوسط کمی هزینه غیرمتعارفی در بر خواهد داشت.

خوابیدن در چادر و یا در ماشین هم جزو گزینه های در دسترس می باشد که با توجه به نبود آسایش کافی و سرویس بهداشتی مجزا و حمام و پارکینگ و … طبعا خوشایند نیست و به عبارت عامیانه پول برای خرج کردن است.

اسکان اقامت و سوئیت در بانه برای مسافر

اما با صرف هزینه خیلی کمتر از هتل ها میتوانید اسکان مسافرین در بانه در سوئیت های مبله و آپارتمان های مبله با امکانات کافی تازه ساز و تمیز اقامت داشته باشید تا سفر خوشایندی را برای خود و همسفرانتان در بانه رقم بزنید.

یکی از جاذبه های توریستی شهر بانه:

غار شوی از جمله جاذبه های توریستی نزدیک بانه : شوی نامی آشنا برای دوستداران غارنوردی است. این غار در نزدیکی شهر بانه قرار دارد و به دلیل همجواری با روستای شوی به همین نام نیز خوانده می شود اگر اهل غارنوردی هستید میتوانید از این جاذبه توریستی نیز در بانه استفاده کنید. ارتفاع دهانه این غار نیز مانند اکثر غارهائی که در این مدت از آنها دیدن کرده ایم کوچک است و برای ورود به آن می بایست بصورت خمیده حرکت کرد. ارتفاع دهانه حدود یک متر بوده و عرض آن نیز کمتر از دو متر می باشد. بلافاصله پس از ورود و بعد از چند متر مسیر افقی و مسطح به پرتگاهی می رسیم که دو راه مشخص را در برابر ما قرار می دهد.

مسیر سمت چپ که به چاهی می ماند و در ادامه به تالار کوچکی فرود می آید که البته راه به جائی نداشته و تنها می توان با گرایش به سمت راست و فرود از شیبی تند به مسیر اصلی وارد شد. مسیر سمت راست که در واقع شعبه اصلی غار شوی است نیز با شیبی تند و طولانی به سمت پائین می رود. پس از بررسی مسیر بدلیل لغزندگی بسیار زیاد و گل آلود بودن شیب پیش رویمان کارگاهی دایر کرده و با استفاده از آن فرود می رویم. البته شیب مسیر زیاد نبوده و از طناب فقط برای حمایت فرود استفاده می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اسکان مسافرین در بانه و رزرو خانه مبله و سوئیت روزانه در بانه و کوتاه مدت با ما تماس بگیرید.

 

اسکان در بانه
اسکان در بانه