اجاره سوئیت در مشهد

5/5 - (1 امتیاز)

اجاره سوئیت در مشهد

برای اجاره سوئیت در مشهد کافی است با ما تماس بگیرید. اکثر قریب به اتفاق کسانی که به مشهد سفر میکنند برای زیارت حرم اما رضا به مشهد رفته اند که برای رزرو سوئیت نزدیک حرم در مشهد کافی است با ما تماس بگیرید.

 

اما مشهد به غیر از حرم اما رضا مکان های توریستی دیگری هم دارد که ارزش دیدن را دارد شما عزیزانی که به مشهد سفر میکنید میتوانید علاوه بر زیارت امام رضا از این مکان های توریستی نیز دیدن بفرمایید و نیز برای اسکان در مشهد از اجاره سوئیت در مشهد استفاده نمایید و با ما تماس بگیرید.

یکی از همین جاذبه های توریستی در مشهد سد گلستان می باشد. برای اجاره سوئیت در مشهد ارزان و با قیمت مناسب که بروید و سد گلستان را ببینید با ما تماس بگیرید. سد یا بند گلستان در استان خراسان رضوی واقع است. در حدود هشت کیلومتری غرب مشهد ، پنج کیلومتری شمال شرق طرقبه و پایان اراضی روستای گلستان ، بر روی رودخانه گلستان احداث شده و از آثار دوره تیموری است که با تغییراتی امروزه نیز مورد استفاده است.

اجاره سوئیت به زائرین در مشهد

رودخانه گلستان، از به هم پیوستن سه شاخه مایان ،‌ دهبار و جاغرق در نزدیکی روستای حصار به وجود می‌آید که آب‌های سطحی حوزه آبریزی به وسعت سیصد و دو کلیومتر مربع را در محل گلستان جمع‌آوری می‌کند. دبی متوسط رودخانه حدود نوزده میلیون متر مکعب است که به وسیله نهرهای انحرافی، صرف آبیاری باغ‌های دره‌های مجاور می‌شود و فقط در مواقع سیلابی بودن، آب مازاد در پشت بند گلستان ذخیره می‌شود. بنابراین عموماً‌ در تابستان و پاییز آب به بنبد گلستان نمی‌رسد و فقط در زمستان یا بهار به واسطه زیادی آب و جریان سیلاب‌های شدید، آب وارد بند می‌شود و در سال‌هایی که بارندگی زیاد است ، دریاچه بند تا اواخر تابستان نیز پر آب می‌ماند. برای دیدن سد گلستان و کرایه سوئیت در مشهد با ما تماس بگیرید.

سوئیت روزانه مشهد

برای اجاره روزانه سوئیت در مشهد با ما تماس بگیرید. بند یا سد گلستان ،‌ از نوع سدهای وزنی به طول تاج صد و یک متر است که این طول در پایین به شصت الی سی متر تقلیل پیدا میکند. ضخامت دیواره سد در پایین بیست و پنج و در بالا پانزده متر است. ارتفاع دیواره اصلی سد نیز حدود پانزده متر است که بخش قابل توجهی از آن با رسوبات رودخانه انباشته شده است . مصالح اصلی به کار رفته در بنا، آجر و سنگ و ملات مخلوط از آهک و شن و خاک است ؛ بدین صورت که سطح خارجی سد با آجر و هسته داخلی آن با سنگ و ملات بالا آمده است. برای رزرو آپارتمان مبله در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای رزرو سوئیت در مشهد با ما تماس بگیرید. دیواره سد در سمت سر آب و مخزن ، عمودی و شاقولی است؛ در حالی که در سمت پایاب، شیب تندی دارد. در واقع برای این‌که فشار آب مخزن پشت بند نتواند دیواره بند را خراب کند طرف پایاب دیواره را شیب دار ساخته‌اند تا هر گونه فشاری را خنثی سازد. برای استحکام بیش‌تر ، جلو دیواره سمت پایاب و کف رودخانه را تا مساحتی با شفته آهکی محکم کرده‌اند که این امر، از قدرت تخریبی آب سرریز شده از سد می‌کاهد. برای اجاره آپارتمان نزدیک حرم در مشهد با ما تماس بگیرید.

اجاره سوئیت در مشهد
اجاره سوئیت در مشهد

درباره ی سوئیت ، آپارتمان مبله

همچنین ببینید

اسکان زائرین نوروزی در مشهد

اسکان زائرین نوروزی در مشهد

اسکان زائرین نوروزی در مشهد اسکان زائرین نوروزی در مشهد در صورتی در عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید