خانه / سوئیت ، آپارتمان ، ویلا و باغ در بانه / اجاره روزانه سوئیت در بانه

اجاره روزانه سوئیت در بانه

5/5 - (1 امتیاز)

اجاره روزانه سوئیت در بانه

شهر بانه شهری مرزی است که در کردستان ایران واقع شده است که بدلیل مرزی بودن این شهر و واردات مستقیم کالا به ویژه کالا های برقی این شهر را به یک شهر تجاری تبدیل ساخته است که مردم برای خرید جهزیه ها به ویژه قسمت برقی آن از جمله تلویزیون و یخچال و جاروبرقی و کولرگازی و اجاق گاز و … به این شهر توریستی سفر میکنند.

شهر بانه معروف به اجناس ارزان قیمت است که کرد های عزیز کشورمان در این شهر به تجارت فعالیت دارند. که حتما نام کولبران زحمتکش را به گوش خود شنیده اید که برای گذران زندگی کولبری میکنند که دولت محترم باید فکری به حال این عزیزان و اشتغالزایی در این شهر بکند.

به هر حال خداوند اگر دری را ببندد ز رحمت درب دیگری را باز خواهد کرد نبود شغل در این شهر موجب کولبری و وجود کالای ارزان در این شهر شده و همین امر سبب مسافرت مردم به این شهر گردیده که توریست داخلی میتواند اقتصاد خوبی به این شهر ببخشد چرا که وقتی مسافرت به این شهر زیاد بشود مردم میتوانند از رستوران ها تا مغازه های دیگر اجناس به مسافران بفروشند و یا عده ای با اجاره دادن سوئیت به مسافرین به صورت روزانه و کوتاه مدت کسب درآمد داشته باشند.

اسکان مسافرین در بانه

علاوه بر مسافرت های تجاری که به قصد خرید به این شهر انجام میشوند شهر بانه دارای آب و هوای بسیار مساعد و خنک به ویژه در ایام گرم سال مانند تابستان است.

عزیزانی که به قصد تفریح به شهر بانه می آیند معمولا لذت بیشتری میبرند تا کسانی که تنها به قصد خرید به این شهر سفر میکنند برای اجاره روزانه سوئیت در بانه با شماره زیر تماس بگیرند تا سوئیت های مبله با کمترین قیمت ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اقامت در هتل ها به طبع هزینه بیشتری برای شما عزیزان در پی خواهد داشت اما برای اقامت در سوئیت های مبله و ارزان قیمت میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید:

 

اجاره روزانه سوئیت در بانه
اجاره روزانه سوئیت در بانه

درباره ی سوئیت ، آپارتمان مبله

همچنین ببینید

اسکان در بانه

اقامت و اسکان مسافرین در بانه

اسکان در بانه همانطور که قبلا در مطالب قبلی همین سایت خدمتتان عرض شد میدانیم …

دیدگاهتان را بنویسید