سوئیت همدان

5/5 - (1 امتیاز)

سوئیت همدان

برای اجاره و رزرو انواع سوئیت همدان در خدمت شما هستیم. همانطور که میدانید همدان شهری با قدمتی بیش از هر تاریخ در هر شهری است که در آن حکومت های مختلفی فرمانروایی شده از مادها تا آشوریان تا دوره های بعد از اسلام همه و همه این شهر را تحت تاثیر قرار داده اند و این شهر تاریخی را به لحاظ گردشگری بسیار مناسب ساخته است که در صورت سفر به همدان برای اسکان در همدان و نیز اجاره سوئیت همدان خواهشمندیم با ما تماس بگیرید.

اگر اهل ایرانگردی هستید قطعا نیاز دارید که به همدان سفر کنید و اگر به همدان سفر کنید قطعا به سرپناهی برای اجاره سوئیت در همدان نیاز دارید و قطعا برای این امر ما میتوانیم شما را یاری کنیم همدان شهری دارای بناهای تاریخی و توریستی بسیاری است که کتیبه های گنجنامه از جمله آنهاست.

برای سفر به همدان و بازدید از کتیبه های گنجنامه و نیز اسکان مسافرین در همدان با ما تماس بگیرید. کتیبه‌‌های گنج‌نامه در فاصله 5 کیلومتری غرب شهر همدان در انتهای دره سرسبز عباس‌آباد قرار دارند. این اثر تاریخی بی‌نظیر در ابتدای مسیر جاده‌ای که همدان را به تویسرکان و غرب کشور مرتبط می‌سازد، واقع شده است برای اجاره و رزرو سوئیت همدان و اجاره آپارتمان مبله نزدیک گنجنامه با ما تماس بگیرید. از آنجا که این مسیر در زمان هخامنشیان یکی از شعبات اصلی راه باستانی شاهی بوده که از دامنه الوند، هگمتانه “پایتخت تابستانی هخامنشیان” را به بابِل در مرکز بین‌النهرین مرتبط می‌ساخت، از راه‌های پر رفت و آمد و امن دوران باستان به شمار می‌رفت.
به علاوه این راه به جهت این که به بابِل ختم می‌شد، راه مقدسی محسوب می‌گشت به همین دلیل مکان مناسبی بود تا شاهان هخامنشی، با ایجاد سنگ نوشته، باورها و اندیشه‌های پاکشان و همچنین بزرگی و عظمت نیاکان خود را به رهگذران گوشزد نمایند. جهت اجاره انواع سوئیت همدان با ما تماس بگیرید.

سوئیت همدان چیست؟

برای اجاره انواع سوئیت در اطراف گنجنامه و انواع سوئیت همدان با ما تماس بگیرید. گنج‌نامه در واقع عبارت از دو لوح سنگی بزرگ به خط میخی می‌باشد که بر سینه وسیع صخره‌ای عظیم در دامنه کوه الوند حک شده‌اند. کتیبه سمت چپ توسط داریوش بزرگ نوشته شده که طول آن دویست و نود و ارتفاعش صد و نود سانتی‌متر می‌باشد.
کتیبه سمت راست که پایین‌تر از دیگری قرار دارد، متعلق به خشایارشا “پسر داریوش” می‌باشد و کاملاً مشخص است که کتیبه دوم به تقلید از کتیبه نخست نوشته شده زیرا نوشته‌ها و معنی هر دو کتیبه کاملاً یکسان می‌باشد فقط در کتیبه دوم به جای اسم «داریوش»، نام «خشایارشا» و به جای نام پدر داریوش “ویشتاسب” ، نام پدر خشایارشا “داریوش” نوشته شده است. طول کتیبه سمت راست دویست و هفتاد و ارتفاعش صد و نود سانتی‌متر است. برای اسکان مسافرین در همدان و نیز اجاره ویلا و باغ در همدان با ما تماس بگیرید.

در پایان بار دیگر خاطرنشان میسازم برای اسکان مسافرین عزیز در همدان و اسکان در انواع سوئیت همدان و نیز اجاره و رزرو آپارتمانهای مبله در همدان با انواع امکانات در خدمت شما هستیم. که انواع سوئیت های مبله با انواع امکانات رفاهی نظیر مبله شده و آشپزخانه با تمام وسایل و نیز انواع سوئیت دارای پارکینگ اختصاصی را با قیمت مناسب و ارزان و خوب در اختیار شما قرار خواهیم داد. 09187066581

 

سوئیت همدان
سوئیت در همدان

درباره ی سوئیت ، آپارتمان مبله

همچنین ببینید

اجاره سوئیت شبانه در همدان

اجاره سوئیت شبانه در همدان یک گزینه مناسب برای اقامت کوتاه مدت و لذت بردن …

دیدگاهتان را بنویسید