خانه / اجاره سوئیت منزل همدان

اجاره سوئیت منزل همدان

اجاره سوئیت منزل همدان

همدان شهری سرشار از جاذبه های گردشگری است که مسافرین زیادی را از سراسر جهان و ایران هر ساله به خود اختصاص میدهد و شما عزیزان نیز اگر قصد سفر به همدان و اقامت در این شهر را دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا از اجاره سوئیت منزل همدان با قیمت مناسب بهره مند شوید که از این جاذبه های توریستی میتوان به چند مورد زیر اشاره کرد که در نزدیکی آن ها برای شما سوئیت و منزل برای اجاره تدارک دیده ایم:

اجاره سوئیت منزل در همدان در کنار آبشار و کتیبه گنجنامه:

اگر برای دیدن گنجنامه در همدان قصد سفر به این شهر را دارید در نزدیکی این آبشار گنجنامه سوئیت و آپارتمان برایتان تدارک دیده شده است. همدان را به گنجنامه می شناسند و گنجنامه را به آبشار و کتیبه های تاریخی اش میشناسند.
مهمترین آبشار استان همدان آبشار گنجنامه می باشد که در نزدیکی شهر همدان تقریبا داخل همدان به فاصله 5 کیلومتری و در تفرجگاه گنجنامه واقع شده است. کتیبه های معروفی که از دوره هخامنشی در نزدیکی این آبشار به جای مانده اند. کتیبه هایی که یادگاری از دوران داریوش و خشایار شاه هخامنشی به زبانهای پارسی، باستان، ایلامی و بابلی در مسیر راه شاهی آن روزگار نگاشته شده اند، تا کاروانیان هنگام استراحت آن را بخوانند و پی به عظمت شاه و اصل و نصب وی ببرند.

سوئیت منزل ارزان در همدان

اکنون دیگر کتیبه ها در مسیر راه شاهی قرار ندارند دست روزگار آنها را در دل کوه سنگی و در مسیر آبشار گنجنامه و الوند قرار داده است. هر رهگذر و مسافری که به همدان می رود حتما به دیدار آبشار و کتیبه گنجنامه خواهد رفت و این دو کتیبه را از نزدیک خواهد دید. و هر مسافری که به همدان مسافرت کند برای اقامت در سوئیت منزل همدان نیاز به سرپناهی برای ماندن دارد که خواهشمند است برای این مورد با ما تماس بگیرید.

اجاره سوئیت منزل در همدان در کنار آرامگاه ابوعلی سینا:

در صورتی که برای بازدید از آرمگاه پزشک بزرگ یعی ابوعلی سینا قصد سفر به همدان را دارید برای اجاره سوئیت منزل همدان میتوانید با ما تماس بگیرید که مقبره‌ی ابن سینا در ضلع غربی خیابان بوعلی شهر همدان واقع شده است. این مکان روزگاری منزل ابوسعید دخدوک از دوستان ابن سینا بوده که اکنون نیز در کنار او به خاک سپرده شده. این محل در آن زمان در کنار شهر قرار داشته و تا اواخر قرن سیزدهم هجری نیز معماری بنا همانند چهارطاقی  کوچکی به عنوان مقبره بر مزار آن دو قرار داشته. چون این چهارطاقی  به مرور زمان فرسوده و در حال تخریب بود، یکی از شاهزاده‌های قاجار به نام “نگار خانم” دختر “شاهزاده عباس میرزا” ولیعهد “فتحعلی شاه” درصدد تجدید این بنا و تعمیر آن برآمد.
به دستور وی به جای این چهارطاقی قدیمی، گنبدی از آجر ساخته شد و دو سنگ، یکی روی مزار ابن سینا و دیگری روی مزار ابوسعید قرار گرفت. پس از ساختن این بنای جدید، سنگ قبرهای قدیمی در سرسرای آرامگاه جدید قرار داده شدند. و بعد ها در سال 1330 این بنای کنونی برای مقبره بوعلی سینا ساخته شد که اگر برای دیدن این مقبره زیبا قصد سفر به همدان را دارید برای اقامت در همدان و اجاره سوئیت و منزل در همدان با ما تماس بگیرید.

اجاره منزل سوئیت مسافرین در همدان

همانطور که خدمتتان عرض شد اجاره سوئیت منزل همدان در اکثر نقاط این شهر با قیمتی مناسب امکانپذیر است که خواهشمند است برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید:
09187066581

سوئیت منزل همدان
سوئیت منزل همدان