خانه / سوئیت ، آپارتمان ، ویلا و باغ در همدان / اجاره سوئیت آپارتمان در همدان

اجاره سوئیت آپارتمان در همدان

5/5 - (1 امتیاز)

سوئیت آپارتمان در همدان

برای اجاره سوئیت آپارتمان در همدان میتوانید با ما تماس بگیرید. همانطور که در مطالب دیگر سایت نیز عنوان کردیم همدان شهری توریستی و دارای آب و هوای بسیار مطلوب به ویژه در فصل تابستان است اما ذکر این نکته خارج از لطف نیست که گروهی برای استفاده از پیست اسکی و ورزش های زمستانی به همدان سفر میکنند. که برای اجاره سوئیت و آپارتمان در همدان در فصل زمستان هم میتوانید با ما تماس بگیرید.

جاذبه های توریستی همدان

همدان جاذبه های توریستی بینظیری دارد و یکی از این جاذبه ها که در فصل زمستان طرفداران بیشتری را به خودش اختصاص میدهد پیست اسکی تاریکدره میباشد که برای سفر به همدان در فصل زمستان و اجاره سوئیت آپارتمان مبله در همدان میتوانید با ما تماس بگیرید.

آپارتمان سوئیت ارزان همدان

اگر میخواهید پیست اسکی همدان را ببینید و به همدان سفر کنید برای اجاره سوئیت در همدان میتوانید با ما تماس بگیرید. پیست اسکی تاریکدره همدان که در طول سال پذیرای گردشگران و ورزشکاران است، مکانی مناسب برای تفریح سالم جوانان می باشد و این پیست در پانزده کیلومتری جنوب غربی جاده گنجنامه، کیلومتر شش جاده تویسرکان در همدان و در دامنه های کوه های الوند قرار گرفته است. این پیست در بین پیست های اسکی کشور ، کمترین مسافت را تا مرکز شهر دارد و راه دسترسی آن از دره عباس آباد و گنجنامه می گذرد و به دره تاریک دره میرسد. برای اجاره سوئیت منزل در همدان در خدمت شما هستیم.

 

جهت اجاره سوئیت آپارتمان در همدان میتوانید با ما تماس بگیرید. کل مساحت این پیست نود و هشت هکتار می باشد. پیست تاریکدره مجهز به مدرسه اسکی دارای دویست ست اسکی کارو جهت اجاره به ورزشکاران و ششصد متر تله اسکی می باشد.پایین ترین نقطه پیست اسکی در ارتفاع دوهزار و ششصد متری از سطح دریا قرار دارد و بالاترین نقطه پیست به سه هزار و صد و پنجاه متر می رسد ضمنا پایین ترین نقطه پیست اسکی چمن دوهزار و ششصد و بالاترین نقطه آن دوهزار و هفتصد و سی متر مربع است. انواع سوئیت در همدان با قیمت مناسب در موجود است.

اجاره کوتاه مدت سوئیت آپارتمان در همدان

برای اجاره انواع سوئیت آپارتمان مبله در همدان با ما تماس بگیرید. در کنار این پیست ساختمان دو طبقه قرار گرفته که شامل آشیانه برف کوب است. این مجموعه با زیربنای سیصد متر و اعتباری بالغ بر چهارصد میلیون تومان احداث گردید، سرویس بهداشتی، دفتر هیات، سالن اجتماعات، انبار، وسایل اسکی و موتورخانه و اتاق کنترل خط دستگاه های تله سیژ است که این پیست را با پیست های استاندارد کشور برابری می کند و در صورت ریزش برف در زمستان می تواند پذیرای گردشگران متعدد داخلی و خارجی باشد و در توسعه جذب گردشگر به استان همدان یک اهرم توانمند محسوب شود.
جهت اجاره انواع سوئیت آپارتمان در همدان با ما تماس بگیرید. اگر بخواهیم از دیگر امکانات این مجموعه یاد کنیم می توان به سالن غذاخوری مجهز و کافی شاپ این مجموعه اشاره کرد. پیست داری رستوران در سه طبقه هر طبقه دویست متر می باشد. ساعت کار رستوران هر روز هفته از ساعت هشت صبح الی ده شب می باشد. اجاره سوئیت در همدان دارای امکانات رفاهی نظیر پارکینگ و … به صورت مبله با قیمت ارزان و مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت

برای رزرو و اجاره انواع منزل و سوئیت در همدان جهت اسکان مسافرین در همدان کافیست فقط با ما تماس بگیرید.
09187066581

سوئیت آپارتمان در همدان
سوئیت آپارتمان در همدان

 

 

درباره ی سوئیت ، آپارتمان مبله

همچنین ببینید

اجاره سوئیت شبانه در همدان

اجاره سوئیت شبانه در همدان یک گزینه مناسب برای اقامت کوتاه مدت و لذت بردن …

دیدگاهتان را بنویسید