اجاره ویلا اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

اجاره ویلا اصفهان

اصفهان شهری دارای هنر و معماری بی نظیر بوده و بدون تعارف زیباترین شهر جهان است که ارزش سفر به این شهر و لذت بردن از تاریخ و تمدن ایران را بسیار زیاد میکند. برای سفر به اصفهان در صورتی که نیاز به اجاره ویلا اصفهان دارید برای اجاره و رزرو آن با ما تماس بگیرید.

رزرو و اجاره ویلا در اصفهان در بهترین نقاط آب و هوایی اصفهان موجود است که خواهشمند است برای هماهنگی از یک هفته قبل برای رزرو تماس بگیرید. اجاره ویلا اصفهان با قیمت مناسب و امکانات رفاهی مناسب صورت میپذیرد که امید است تجربه سفری زیبا را برایتان به ارمغان بیاورد.

ویلای لوکس در اصفهان

اصفهان دارای نقاط توریستی بسیاری میباشد و بسیاری از آنها تا کنون مورد توجه زیادی قرار نگرفته اند که از جمله آن ها میتوان به مناره چهل دختران اشاره کرد. ضمن این که به ادامه توضیح درباره مناره چهل دختران میپردازیم یادآور میشویم که علاوه بر اجاره ویلا اصفهان برای اجاره سوئیت در اصفهان و نیز انواع آپارتمان مبله با قیمت ارزان و مناسب با ما میتوانید تماس بگیرید.

اجاره ویلا ارزان در اصفهان

برای اجاره ویلا اصفهان با ما تماس بگیرید. یکی از آثار چالب دوره سلجوقی در اصفهان ، مناره چهل دختر است که با تزیینات آجری و کتیبه های کوفی آراسته شده است. این مناره را “ابوالفتح نُحوجی” در سال پانصد و یک هجری قمری بنا کرده است. نهوج از توابع اردستان و سال پانصد و یک مقارن با سومین سال پادشاهی سلطان محمد بن ملکشاه سلجوقی است که در آن زمان، اصفهان پایتخت سلسله سلجوقی بوده است. برای اجاره انواع سوئیت در اصفهان و نیز اجاره ویلا اصفهان با ما تماس بگیرید.

ویلا اقتصادی اصفهان

جهت اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در اصفهان در خدمت شما هستیم. این مناره که به اعتقاد برخی مورخین، پنجمین مناره قدیمی ایران است، در منطقه کلیمیان اصفهان واقع شده است. برای اجاره ویلا در اصفهان تماس بگیرید. همچنین این مناره در محله جوبار اصفهان قرار دارد. این مناره رفیع که از آجر ساخته شده میله ای مدور به ارتفاع بیست و چهار متر است که با پایه جمعاً بیست و نه متر ارتفاع دارد. اولین کتیبه که به خط کوفی است شامل آیات دو، سه و چهار از سوره طه است. کتیبه دیگر که به خط نسخ است،‌ شامل عبارات مذهبی است که قسمت هائی از آن محو شده است. سومین قسمت که به خط کوفی است تاریخ پانصد و یک هجری را برخود دارد. اکثر پژوهشگران ارزش اصلی کتیبه‌های این‌مناره‌ را در خط نسخ آن‌ می دانند چرا که این ویژگی منار چهل دختران را منحصر بفرد نموده. که برای اجاره ویلا اصفهان تماس بگیرید.

در پایان بار دیگر خاطر نشان میسازیم برای اجاره انواع سوئیت و آپارتمان مبله در اصفهان با قیمت مناسب و همچنین انواع اجاره ویلا اصفهان از جمله ویلاهای لوکس و معمولی در خدمت شما هستیم و خواهشمند است با ما تماس حاصل فرمایید.

 

اجاره ویلا اصفهان
اجاره ویلا در اصفهان

 

درباره ی سوئیت ، آپارتمان مبله

همچنین ببینید

اجاره سوئیت دربستی با وسایل در اصفهان

اجاره سوئیت دربستی با وسایل در اصفهان

اجاره سوئیت دربستی با وسایل در اصفهان اجاره سوئیت دربستی با وسایل در اصفهان موجود …

دیدگاهتان را بنویسید