خانه / ستاد اسکان مسافرین در همدان

ستاد اسکان مسافرین در همدان

ستاد اسکان مسافرین در همدان

همانطور که خدمتتان عرض شد مسافرین زیادی در فصل های تابستان و بهار (تعظیلات عید نوروز) به همدان می آیند و در کل مسافرت های تفریحی چند سالی است که در کل کشور نیز در این ایام زیاد است که برای اسکان مسافرین در همدان تدابیری اندیشیده شده است که برای نمونه ستاد اسکان شهرداری و ستاد اسکان فرهنگیان را میتوان به آن اشاره کرد.

آدرس این ستادهای اسکان در همدان عمدتا در پارک ایرانیان و در خیابان مدنی هستند که ستاد اسکان شهرداری برای مسافرین در پارک ایرانیان واقع شده و ستاد اسکان فرهنگیان نیز در خیابان مدنی قرار گرفته است اما کیفیت اسکان و خدمات در این ستاد ها به نسبت پایین میباشد که کیفیت ستاد اسکان شهرداری به نسبت پایینتر است.

در کلاس های درسی که برای اسکان فرهنگیان فرش شده به ایشان تحویل میگردد حمام و دستشویی اختصاصی وجود ندارد و دیگر امکانات رفاهی نیز در سطح پایینی قرار گرفته است و در ستاد اسکان شهرداری نیز عمدتا مکانی برای نصب چادر به مسافرین اهدا شده که در کنار آن دستشویی عمومی نیز قرار دارد.

سوئیت آپارتمان مسافرین در همدان

شما عزیزان چنانچه قصد اقامت در سوئیت و آپارتمانی مبله را دارید که در آن سرویس بهداشتی و حمام تمیز و اختصاصی داشته باشید و از آشپزخانه خصوصی شامل یخچال و گاز و … استفاده کنید و با هزینه ای منصفانه این اقامت برای شما صورت گیرد تنها خواهشمند است که با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما عزیزان باشیم.

سوئیت های مبله ما تک خوابه و دو خوابه دارای پارکینگ و سایر امکانات رفاهی مبله و فرش شده اکثرا نزدیک به مرکز شهر هستند و چند سوئیت و باغ ویلا نیز در اطراف مراکز تفریحی برای اسکان مسافرین در همدان فراهم شده است تا با هزینه ای اندک نسبت به هتل ها اقامت داشته باشید . خواهشمند است برای رزرو و هماهنگی بیشتر تماس بگیرید.
09187066581

اسکان مسافرین در همدان
اسکان مسافرین در همدان